Ιδέες και προτάσεις για δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο...

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Λουλουδο-βραβείο!

Μόλις παρέλαβα ένα πολύ όμορφο βραβείο από την Κατερίνα και το blog της Titina's Art Room. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα για τα καλά σου λόγια (αν και έχω παραμελήσει το blog-άκι μου τελευταία)!
Με τη σειρά μου θα χαρίσω κι εγώ το βραβείο σε 5 blogs που επισκέπτομαι συχνά, μου αρέσει και με βοηθάει πολύ η δουλειά τους και δε μου δόθηκε μέχρι σήμερα η ευκαιρία να τους δώσω  βραβείο:

Εύχομαι Καλή συνέχεια σε όλες!!!

11 σχόλια:

  1. ΜΑΡΑΚΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ. ΜΕ ΤΙΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για το βραβείο Μαρία μου. Συνέχισε την όμορφη δουλειά σου. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενας χαρούμενος παραδεισένιος χώρος είναι εδώ..χαρά και χαλάρωση με ύφος πάρα πολύ κοριτσίστικο!!θα σε παρακολουθά γιαυτό έγινα και μέλος σου φυσικά!!!φιλάκια και σε περιμένω και απο το δικό μου μπλογκοσπιτάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Kate, χαίρομαι που σου αρέσει το blog μου, θα τα λέμε σίγουρα διαδικτυακά!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο! Έβαλα το βραβείο στο μπλογκ και μπορείς να το δεις εδώ: http://maros-kindergarten.blogspot.gr/2013/06/1.html
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι ,Μαράκι μου !! Με τιμά ιδιαίτερα , καθώς βλέπω πολλές όμορφες ιδέες και στο δικό σου Blog !!
    Καλή επιτυχία στην καλοκαιρινή γιορτούλα !!! Χαρούμενο καλοκαιράκι !!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία σε ευχαριστώ για την αναφορά σου στο βραβείο...μόνο που το blog λέγεται Titinas Art Rooom.Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια συγνώμη Κατερίνα-το έφαγα το ένα ti-μόλις το διόρθωσα...

      Διαγραφή
  7. Δεν πειράζει Μαρία...συμβαίνουν αυτά!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή