Ιδέες και προτάσεις για δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο...

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Βραβεία για τον κήπο μου!

Σήμερα παρέλαβα 2 βραβεία για τον  "κήπο με τα χρώματα"  από δύο διαδικτυακές φίλες: Το ένα από τη Μίκα Παντελέων και το Πάω ακόμα στο νηπιαγωγείο και το δεύτερο από τη Μαρία Χατζηπαναγιώτου και το Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο. Σας ευχαριστώ πολύ και τις δύο για την τιμή που μου κάνατε!!!



Σύμφωνα με τους όρους χρειάζεται να μοιραστώ μαζί σας 11 πράγματα για μένα -κάτι στο οποίο δεν είμαι πολύ καλή- και μετά να στείλω κι εγώ το βραβείο σε 11 ιστολόγια που ξεχωρίζω - αυτό κι αν είναι δύσκολο γιατί υπάρχουν πολλά αξιόλογα blogs.
Λοιπόν, λίγα λόγια για μένα:
  • Είμαι από την Καστοριά
  • Είμαι νηπιαγωγός και δε θα άλλαζα τη δουλειά μου με καμία άλλη
  • Περιπλανήθηκα λίγο στην Ελλάδα πριν ξαναγυρίσω σε σχολείο της Καστοριάς,  οπότε νιώθω πως έχω και άλλες 3-4 "πατρίδες"
  • Προσπαθώ (και εύχομαι να τα καταφέρνω) να μην είμαι βαρετή στο σχολείο, να μαθαίνω από τα λάθη μου και να βελτιώνομαι 
  • Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος. Αν φτάσω στο σημείο να απελπιστώ, τότε τα πράγματα πρέπει να είναι πολύ άσχημα.
  • Οι κατασκευές και  οι χειρο-δημιουργίες με διάφορα υλικά είναι κάτι που μου αρέσει να κάνω με τα παιδιά αλλά και στον ελεύθερο χρόνο μου
  • Θα ήθελα να είχα τη δυνατότητα να ταξιδέψω παντού!
  • Θα μπορούσα να εργαστώ ως . . . ταξιδιώτης σε ένα ταξιδιωτικό γραφείο
  • Θέλω να μάθω Ισπανικά (χωρίς κανέναν ιδιαίτερο λόγο)
  • Ένας από τους πιο αγαπημένους μου συγγραφείς είναι ο Paulo Coelho
  •  Μ' αρέσει να μη λέω πολλά . . .
 Εγώ θα δώσω το βραβείο στα παρακάτω 11 ιστολόγια:

Μέχρι να ολοκληρώσω την ανάρτηση αυτή, είδα ότι μου χάρισε άλλο ένα βραβείο ο Ηλίας από το blog του Εμείς οι νηπιαγωγοί . Σ' ευχαριστώ πολύ Ηλία  !!!

  Χαρίστε τώρα κι εσείς το βραβείο σε άλλα 11 ιστολόγια, αφού πρώτα μοιραστείτε 11 πράγματα για εσάς!

2 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπελούρδι μου:) ΑΙ-ΣΙ-Ο-ΔΟ-ΞΙ-Α μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΤΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή