Οι σελίδες μου

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Τραγούδι: "Καλωσόρισες κυρά-Σαρακοστή"


Ένα τραγούδι από το Περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο τεύχος 85 

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Μάσκα τίγρης

Αφού ασχολούμαστε με την προϊστορία, ας κάνουμε και μια σχετική μάσκα ...



Το πατρόν:

Το πήρα από την παρακάτω σελίδα και απλά μεγάλωσα λίγο τα δόντια, για να μοιάζει με τις προϊστορικές τίγρεις



Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Ένα Quiz για να δούμε τι πιθανότητες επιβίωσης θα είχαμε στην εποχή των παγετώνων.


Οι σωστές απαντήσεις είναι: 1iii , 2i, 3ii, 4i, 5ii

Η ιδέα για το ερωτηματολόγιο είναι από την ιστοσελίδα:


Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Βραχογραφίες.

  • Βιβλίο: "Ο μικρός ζωγράφος των βράχων"  εκδόσεις Καλειδοσκόπιο, 

ένα βιβλίο που μας βοηθάει να γνωρίσουμε στοιχεία από τη ζωή των ανθρώπων των σπηλαίων.

"Ο μικρούλης Ποκ μας πιάνει από το χέρι και μας οδηγεί στα σκοτεινά βάθη της σπηλιάς, στα σκοτεινά βάθη του χρόνου... Σαν τα μικρά παιδιά που γνωρίζουν τον κόσμο παρατηρώντας εικόνες, έτσι κι εμείς προσπαθούμε να μάθουμε για τους μακρινούς γεννήτορές μας με την βοήθεια της συγγραφέα Μαρίας Πετκανοπούλου."
Μπορούμε να ακούσουμε  την αφήγηση του βιβλίου στη σελίδα του Μικρού Αναγνώστη εδώ
  • Ιστοσελίδα με βραχογραφίες από διάφορα σπήλαια, τις οποίες μπορούμε να "κατεβάσουμε" και να εκτυπώσουμε ως εποπτικό υλικό :


  • Βίντεο με βραχογραφίες:

          

Όλα αυτά σίγουρα θα αποτελέσουν έμπνευση για να κάνουμε στην τάξη τις δικές μας βραχογραφίες σε καφέ χαρτί του μέτρου, που έχουμε πρώτα τσαλακώσει ελαφρώς, για να μοιάζει με τα τοιχώματα της σπηλιάς. Εμείς θα δοκιμάσουμε να ζωγραφίσουμε με κιμωλίες ή κηρομπογιές και θα σας πω εντυπώσεις...

Λαβύρινθος με τον Σκρατ, τον σκίουρο από την εποχή των παγετώνων!

Ένας εύκολος λαβύρινθος με περισσότερες από μία σωστές διαδρομές, μήπως και βοηθήσουμε τον Σκρατ να βρει επιτέλους το πολυπόθητο βελανίδι!


Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Δραματοποίηση: Ταξίδι στην εποχή των παγετώνων παρέα με τον Φλιντ...

Ο Φλιντ (η κούκλα μας) αφηγείται και η ομάδα των παιδιών δραματοποιεί αυτοσχεδιάζοντας.





Πηγές για τις πληροφορίες και τις εικόνες: